Τι γίνεται όταν ο δείκτης βενζίνης δείξει “0 km”; Πόσα χιλιόμετρα μπορείς να συνεχίσεις; - Cars

[ad_1]

Τι γίνεται αν δεν υπολογίσεις καλά και ο υπολογιστής ταξιδιού δείξει το επίφοβο “0 km”;

Μένεις από βενζίνη επιτόπου ή έχεις κάποιο περιθώριο να ψάξεις για βενζινάδικο. Και πόσο μεγάλο είναι αυτό το περιθώριο;

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

Για να απαντήσουν σε αυτό το κρίσιμο ερώτημα, οι Αυστραλοί κωμικοί και παραγωγοί ραδιοφώνου Hamish και Andy έκαναν τη δοκιμή που κανείς μας δεν έχει τολμήσει να κάνει: Πήραν ένα Audi SQ5 (που δεν είναι και τόσο οικονομικό), άφησαν το trip computer να δείξει “0 km” αυτονομία και συνέχισαν κανονικά το ταξίδι τους για να δουν πόσα χιλιόμετρα θα κάνουν πριν μείνουν από καύσιμο.

Να σας θυμίσουμε οτι Πατάει “γκάζι” η τιμή της βενζίνης: Πόσο θα φτάσει μέχρι το καλοκαίρι

Φυσικά, δεν περίμεναν να πάνε μακριά και τους παρακολουθούμε να εκπλήσσονται όλο και περισσότερο με κάθε χιλιόμετρο που καλύπτουν.

Περνούν το ψυχολογικό όριο των 20 km, των 50 km, των 80 km και δεν πιστεύουν τα μάτια τους όταν το trip δείχνει 100 km. Παρ’ όλα αυτά το Audi συνεχίζει απτόητο για να μείνει τελικά μετά από… 111,9 km!

Βέβαια το περιθώριο αυτό είναι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στις συγκεκριμένες οδηγικές συνθήκες. Αν γκάζωναν μέσα στην πόλη ή ταξίδευαν αέρα στον αυτοκινητόδρομο, προφανώς θα έκαναν πολύ λιγότερα χιλιόμετρα με «άδειο» ρεζερβουάρ.

Σταματήστε να κάνετε αυτή τη κακή συνήθεια! – Μην φορτίζετε το κινητό πια στο αυτοκίνητο!

Από τη στιγμή που η τεχνολογία έχει καταφέρει να εξελιχθεί τόσο ώστε εμείς να μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τα πάντα με το κινητό μας τηλέφωνο και να είμαστε εξαρτημένοι από αυτό, βρίσκουμε συνέχεια τρόπους για να το φορτίζουμε όπου βρούμε! Έτσι έγινε και με τα αυτοκίνητα που έχουν ειδική θύρα για να μπορούμε εμείς να φορτίζουμε το κινητό μας όση ώρα οδηγούμε και να έχουμε μπαταρία για την υπόλοιπη μέρα! Βέβαια το να φορτίζεις το κινητό σου στο αυτοκίνητο αποτελεί λάθος!

Ήξερες για ποιον λόγο πρέπει να κλείνουμε τα κινητά μας όταν είμαστε στο αεροπλάνο;

Μην σας φαίνεται περίεργο! Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, ωστόσο, η αλήθεια είναι πως όταν κάποιος φορτίζει το κινητό του στις θύρες USB του αμαξιού του, αποτελεί ένα από τα χειρότερα λάθη. Ο λόγος έχει να κάνει με την χαμηλή τάση που παρέχουν οι συγκεκριμένες θύρες του αυτοκινήτου, οι οποίες μπορούν να βλάψουν το κινητό.

Η χαμηλή τάση είναι λιγότερη από την δυνατότητα φόρτισης που έχουν τα τηλέφωνα, με αποτέλεσμα το κινητό να «ρουφάει» την ενέργεια με ταχύτερο ρυθμό από αυτό που υποστηρίζει η θύρα. Αυτό προκαλεί φθορά στο σύστημα φόρτισης, κάτι που μπορεί να έχετε παρατηρήσει όταν το τηλέφωνό σας σταματά να φορτίζει, χωρίς να έχει «γεμίσει» η μπαταρία ή να μην φορτίζει καθόλου.

Πολλές φορές απορείς γιατί το κινητό σου κολλάει και δεν ξέρεις τον λόγο; Τι συμβαίνει όταν γίνεται αυτό; Σου βρήκαμε τον λόγο και δεν σχετίζεται με την μπαταρία ή κάποιον περίεργο λόγο!

Αυτοκίνητο κινητό

Παράλληλα, η συγκεκριμένη «συνήθεια» μπορεί να κάνει ζημιά ακόμα και στην μπαταρία του αυτοκινήτου. Αν αυτή είναι νέα και «υγιής», τότε ίσως να μην υπάρξει πρόβλημα, όμως σε διαφορετική περίπτωση, ίσως και να παίξει σημαντικό ρόλο στην πτώση της τάσης, προκαλώντας πρόβλημα στο αμάξι.

[ad_2]

Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *